با استفاده از تب سنج بیورر تب به ناگهان قطع می شود

این مقاله فعالیت‌های یادگیری مبتنی بر پرسش ما را در آموزش علمی مبتنی بر پروژه دانش‌آموزان کلاس سوم در جمهوری اسلواکی ارائه می‌کند.

وظایف تک تک پروژه با تب سنج بیورر برای “اندازه گیری دما” برای “پرسش هدایت شده” تصور شد. ما همچنین از IBL دانش‌آموزان با استراتژی آموزش تعاملی آموزش الکترونیکی یکپارچه حمایت کردیم.

این استراتژی بر اساس نقش شبیه سازی های تعاملی و آزمایش در کسب دانش ساخته شده است. اجزای زیر مورد استفاده قرار گرفت: آزمایش‌های در محل و از راه دور، شبیه‌سازی‌های تعاملی و مواد مطالعه الکترونیکی.

این تحقیق بر این فرضیه استوار بود که آموزش پروژه محور مبحث “اندازه گیری دما” با استفاده از فعالیت های IBL به طور قابل توجهی کارآمدتر از روش سنتی (آموزنده) تدریس است.

برای تأیید این فرضیه، ما یک آزمایش آموزشی را روی نمونه‌ای متشکل از 60 پاسخ‌دهنده انجام دادیم. دانش آموزان کلاس سوم به دو گروه موازی تقسیم شدند: یک گروه آزمایش و گروه کنترل برای دریافت بازخورد مرتبط، پیش آزمون و پس آزمون تدوین و اعمال شد.

نتایج به‌دست‌آمده در EG از نظر آماری پردازش، ارزیابی و متعاقباً با نتایج CG مقایسه شد. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده توسط EG نشان داد که کسب دانش آنها در مقایسه با CG 24٪ افزایش یافته است.

ما یک روش برای انجام تکالیف پروژه علمی ساده با اجرای تمام اجزای استراتژی جدید آموزش الکترونیکی یکپارچه ایجاد کرده ایم. در یک مثال خاص از مبحث “اندازه گیری دما”و امکان استفاده از “پرسش هدایت شده” را در اجرای تکالیف تجربی فردی ارائه کرده ایم.

ما شکلی از کار گروهی را معرفی کرده‌ایم که امکان هماهنگی الزامات تدریس را با رویکرد یادگیری فردی فراهم می‌کند و به آماده‌سازی دانش‌آموزان برای کار برنامه‌ریزی‌شده و کسب دانش مستقل و حل مسئله کمک می‌کند.

این مطالعه نشان داده است که فعالیت های پیچیده را می توان با موفقیت در سطح کلاس سوم دبستان به کار برد. شکل آموزش ما با استفاده گسترده تر از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات  برای فراگیران جذاب بود.